Hjem
Meny
Når du handler hos oss på nettet kan du gjøre dette med KREDITTKORT (Visa, MasterCard eller Amercian Express),


Å betale med kort er blitt mer og mer populært og desto tryggere. Velger du å betale med kort kan du også velge å få varene levert på dør eller jobb. Dette forutsetter derimot at Postens "Hjem på dør" ordning er der du bor. Med kortbetaling er det selvfølgelig ikke behov for kredittsjekk og du slipper å gå om postkontoret.
Dersom det passer deg bedre kan du også oppgi leveringsadresse på arbeidsplassen din.

Kort om kortbetaling

Å betale med kort på web har ofte vært omtalt som useriøst og fremfor alt usikkert. Vi har valgt en kjent betalingsløsning gjennom Netaxept.

Ingenting av betalingsinformasjonen blir lagret på vår egen server.

Handler du hos oss og betaler med kort har du også anledning til å tilsendt varene via Postens "Hjem på dør" ordning. Da noterer du dette i kommentarer-feltet på ordreskjemaet.

Vi vil gjerne ha tilbakemeldinger på tjenesten. Send oss mail på firmapost@gasservice.no.

Leveringstider

Varen(e) skal ligge på ditt lokale postkontor, eller være levert på ønsket adr. innen 3-5 virkedager, bestillingsdagen ikke medregnet. Noen varer kan være midlertidig utsolgt. Da må man påregne ventetid.
NB! Leveringstiden gjelder Norge/fastlandet. For forsendelser til Svalbard eller utland, må det påregnes en noe lenger leveringstid.

VIKTIG: Har du ikke mottatt din bestilling innen fristen, vennligst ta kontakt umiddelbart. Vår leveringstid SKAL være innenfor oppgitt frist. Er den ikke det, kan feilen ligge hos Posten, og vi setter umiddelbart i gang ettersøkning av forsendelsen. Dette gjelder selvsagt ikke dersom du har fått informasjon om evt. forsinkelse.

Ved evt. forsinkelse, ta kontakt på: firmapost@gasservice.no

Retur-/bytterett

Vi tilbyr 14 dagers returrett på varer som er kjøpt hos oss. Du kan bytte eller få pengene tilbake. Hvis du returnerer varen, må du legge ved et skriv som forteller hva som er i veien slik at vi kan hjelpe deg til et bedre valg. Bruk angreformularet som følger med i sendingen. Du trenger ikke legge ved kopi av fakturaen såfremt du skriver ned hvilket ordrenummer det gjelder.

Husk at produktet må være ubrukt og i originalembalasje for å kunne byttes eller om du ønsker pengene tilbake.

Ved bytte betaler kunden selv for returen. Vi betaler porto for utsendelse av ny vare.

Reklamasjonsrett

Mener du at produktet ikke holder mål, kan du reklamere ved å sende oss varen. Legg da med en forklaring som hjelper oss med vurderingen av problemet.

Ved gyldig reklamasjon, refunderer vi dine portoutgifter. Husk derfor å føre opp kontonummeret i angreformularet. Mangler du dette skjemaet, eller lurer på noe ang. en mulig reklamasjon, ta gjerne kontakt i forkant på firmapost@gasservice.no eller telefon 55208340

Reklamasjon

Ved reklamasjon skal varen være rengjort. De fleste reklamasjonssaker videreformidles til leverandør. Dersom produktet ikke er rent, er det ofte ikke mulig å vurdere reklamasjonen og vi får produktet i retur.

Hvordan returnerer jeg en vare?
Du bør ALLTID sende varen som reg. sending (Norgespakke el. Bedriftspakke) slik at den kan spores. Sendingen er dermed også automatisk forsikret mot skade eller tap. Det er avsender som er ansvarlig for sendingen, og ved retur er det du som kunde som regnes som avsender. Vennligst ikke send returer som rekommandert post eller i oppkrav.

Vi forbeholder oss retten til å kunne endre priser eller kansellere kjøp hvor prissettingen på nettsiden er feil. Kunden vil bli informert om dette skulle oppstå og evt betalt beløp tilbakeført til kundens konto.



Til toppen